یکشنبه 21 تیر 1388
یکشنبه 21 تیر 1388

ما نیاز به یک شبکه اطلاع رسانی از وضع ایران برای مردم ایران داریم.
اول: به این دلیل که جناح اقتدارگرا در ایران با داشتن یک مجموعه از شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی ذهن مردم را بمباران می کند و از این طریق واقعیت را کاملا دگرگونه جلوه می دهد.
دوم: به این دلیل که جناح اقتدارگرای جمهوری اسلامی با داشتن یک سیستم پارازیت قوی و سیستم های فیلترینگ جلوی هر گونه فعالیت شبکه های اطلاع رسانی مستقل را می گیرد.
سوم: شبکه های موجود( بی بی سی) و ( صدای آمریکا) و رسانه های وابسته به دولت ها به دلایل سیاسی و گاه لزوم بیطرفی رسانه ای نمی توانند در روزهای دشوار و در شرایط دیپلماتیک متعادل مستقل از سیاست های انگلیس، آمریکا و دولت متبوع شان و به نفع منافع ملی و جنبش ملی ایران عمل کنند.
چهارم: ما نیازمند ارائه برنامه هایی خاص در مورد جنبش سبز هستیم، این برنامه ها باید تولید شود و توسط رسانه های دیگر مصرف شود. به عبارت دیگر کار ما بیش از هر چیز تولید محتوای رسانه ای است. یعنی ما تصاویر داخلی ایران را تولید می کنیم و هم خودمان و هم بقیه رسانه ها آن را پخش می کنند.
پنجم: به دلیل وابستگی مالی رسانه های موجود این رسانه ها همیشه مورد سووال خواهند بود، در حالی که اگر یک تلویزیون با سهام ایرانی داشته باشیم، دولت و گروههایی از مردم نمی توانند انگ وابستگی به ما بزنند و بعدا هم در شرایط بهتر این تلویزیون می تواند به یک تلویزیون خصوصی فعال در ایران یا برای ایرانیان در جهان تبدیل شود.
به همین دلیل و با توجه به اینکه بسیاری از دوستان من مثل مخملباف، بهنود، شیرین عبادی، محسن سازگارا و دیگران درگیر کارهای مختلف و لازم دیگری هستند، من می خواهم این کار را آغاز کنم. مطمئنم بزودی آنان نیز در کنار ما خواهند بود. اما نیازمند هموطنانی هستم که از آنان می خواهم به من کمک کنند تا این امکان فراهم شود.
من قصد دارم در ابتدا، یعنی بسرعت یک تلویزیون اینترنتی که تصویرش را دیگران پخش کنند ایجاد کنم. و با انتشار آن در داخل بصورت تصاویر کوتاه واقعیات ایران را برای مردم ایران و جهان به طرق مختلف بفرستم. در مرحله دوم، یک وب سایت کامل و دیداری، شنیداری و نوشتاری می سازم. و با اتصال آن به شبکه هایی مانند فیس بوک و تویتر و بالاترین و غیره امکان تولید محتوی را ایجاد می کنیم.
این تلویزیون نیازمند حمایت ایرانیان است. ما باید بتوانیم تلویزیون خودمان را راه بیندازیم. اعتبار نام افراد برای این روزها به درد می خورد تا بتوان خبررسانی را به عنوان شریان حیاتی جنبش سبز ایران ایجاد کرد. من از همه ایرانیان دعوت می کنم برای این مهم همکاری کنند، یا اگر آنها نیز به این فکر هستند، بگویند تا من با آنان همکاری کنم. در حال حاضر من اولین سهام را خودم خریداری می کنم و کار را در اروپا آغاز می کنم.
در مرحله بعد شبکه تلویزیونی " موج سبز" یک رادیوی موج کوتاه راه خواهد انداخت و در مرحله پایانی که امیدوارم نزدیک باشد، شبکه تلویزیونی ماهواره ای را نیز به راه می اندازیم تا مخاطبانی که در داخل ایران زندگی می کنند، بتوانند از آن روی امواج ماهواره تلویزیون " موج سبز" استفاده کنند. تلویزیون ما یک تلویزیون ساده خبری و گزارشی است و هیچ چیز جذابی جز خبرها و تصاویر تازه " شما" را از سراسر ایران ندارد. ما همچنین تلاش می کنیم تا براساس یک سیستم خبررسانی داخلی متن و تصویرمان را بصورت اطلاعیه و سی دی به مردم برسانیم.
هدف من برای ایجاد شبکه تلویزیونی موج سبز بسیار ساده است، نخست برای ایجاد یک شبکه رسانه ای حرفه ای که ایران واقعی را نشان بدهد. دوم اینکه در این مرحله تلاش کند تا جنبش سبز برای برگزاری انتخابات آزاد و احقاق رای مردم به نتیجه برسد. سوم اینکه استانداردهای حقوق بشر را در ایران بالا ببرد. این شبکه در نهایت برای حفظ تمامیت ارضی و اقتدار ایران در جهان خواهد کوشید. من امروز نام Greenwavetv.com را برای این تلویزیون به نام خودم ثبت کردم.
من جز نامی که حاصل بیست سال نوشتن و ده سال روزانه نوشتن برای اصلاح کشورم است هیچ ندارم و دستم را برای اتحادی بزرگ که موجب تشکیل یک رسانه ایرانی شود دراز می کنم. من و تلویزیون موج سبز به جنبش سبز متعهد است و از علاقمندان این جنبش می خواهم با من همراهی کنند. تلاش این تلویزیون این خواهد بود که به عنوان تلویزیون حامیان موسوی، خاتمی و کروبی شناخته شود، اگر چه رنگ سبز گویاتر از هر چیزی در جنبش ملی ایرانیان است.
دوست و دوستدار ایران و ایرانیان
ابراهیم نبوی
20 تیر ماه 1388
آدرس دنبالک اين مطلب: http://www.doomdam.com/cgi-bin/mt/mt-tb.cgi/663
این همه شبکه های ضد انقلابی مشغولند این هم روش بهتر چهره واقعی تان برای مردم روشن می شود.
Posted by: علی at November 6, 2009 01:37 PM
تلویزیونی که تمام عزیزان صاحب فکر و درد آشنا ودلبسته آبادی ایران واسلام راستین درآن شرکت کنند وقسمتی از این بار بزرگ را بردارند آرزوی همه ماست رسانه ای که بزرگترین اسلام شناسان راستین دین خدارا بدرستی نشان دهند و بهنرین جامعه شناسان راهکار های فهنگی و اجتماعی رابیان کنند و دیگر عزیزان از سینماگران و هنرمندان و ورزشکاران . سیمایی برازنده نام ایرانی و درخور منزلتشان
ماهم با زبان گنگ و وسع کم و عقل کم خود همراه شماییم
من نام کسی را نبردم این میذان برای تمام بزرگواران باز است اگر خدا بخواهد . انشاالله
Posted by: کوه یار at October 4, 2009 07:16 PM
سلام آقای نبوی ، جنبش سبز برای رسیدن به چه هدفی می اندیشد ؟ پیروزی در انتخابات گذشته و رئیس جمهور شدن آقای موسوی ؟ آقای موسوی که به گفته مرحوم ابطحی هندوانه سربسته است . آقای موسوی تا بحال اهداف خود را شفاف نگفته است . یا هدف دیگری که می تواند نابودی استبداد دینی باشد؟
یک نکته اساسی : اصولا" بعد از پیروزی نهضت سبز مردم ایران ، شکل حکومت را چه کسانی تعیین می کنند ؟ آقای موسوی ، کروبی ، خاتمی ، هاشمی ؟ از کجامعلوم که مجددا" بعد از چند سال دوباره برای نابودی استبداد مبارزه نکنیم . پس بیائید هیجانی تصمیم نگیریم اول همه چیز را شفاف نموده، چارچوبی را برای برقراری نوع نظام( منظورم مبتنی بر لائیک و دینی نیست)مشخص کنیم . واگر بی هدف ادامه دهیم خائن به مردم کشور عزیزمان هستیم . نه این که مانند انقلابی 57 فقط شاه را عوض کنیم . بلکه باید تفکر سلطان و شاه را عوض کرد نگذاریم چشم بسته قانون اساسی نوشته و به رای گذاشته شود پس بر ماست که هوشیار باشیم .
د ر پایان : داش ابرام خدا نگهدار
Posted by: سروش at October 1, 2009 04:24 PM
آقای نبوی, ممنون از این پیشنهاد اما چرا بعد از 3 ماه هنوز هیچ خبری از این تلویزیون نشده؟
Posted by: mohamad at September 10, 2009 01:38 AM
zodtar lotfan, ta dir nashode shorou konim. ma niyaz be in shabake darim.
Posted by: hamed at August 30, 2009 02:58 PM
سلام.خوبین اقای نبوی.گلایه دارم ازتون چون این روزا خیلی کت مطلب می نویسین.توروخدا مردم رو واسه روز قدس و حضور سبزشون تشویق کنید.
Posted by: سعید at August 29, 2009 11:57 PM
خیلی زود دیر میشه
من دارم میبینم که خیلیها که ماهواره هم دارن ولی عمق جنایات رو چون فقط شنیدن درک نکردن.
حالا ما اعصاب داریم و کله بریده و ... رو دیدیم و دیدیم لباس شخصیها با قمه و شمشیر چیکار کردن
ضمناً صداو سیما هم متآسفانه کارش رو خوب بلده.
شما باید بیاین..هر چی زودتر..
ما نیاز به جلب نظر آگاهان به فاجعه نداریم ما باید اونهایی رو که نمیدونن جلب کنیم( در دهاتها و شهرستانهای کوچیک)
من تو اطلاعات سپاه مسول کامپیوتر(نمیگم کجاش چون جیزه) بودم..نمیدونین اینا چقدر از قطع یا گرفتن صداسیما یا ظهور یک رسانهء سهل الوصول برای پوشش تمام کشور و اقشار میترسن فرمانده مون میگفت : همه فک میکنن رگ خواب رژیم نظامیها هستن ولی (صداو سیماست) ما هم سرش زیاد مانور نمیدیم چون توجه شون(مخالفینشون) جلب میشه..
Posted by: سامان at August 26, 2009 07:35 PM
از ایران
مدت ها بود این خبر رو در نامه چرخانی های این روز ها دیده بودم و انبوه لینک هایی که در بالاترین از سبزهای اون ور آب می خواست تلویزیون راه اندازی کنند (به خصوص شما و مخملباف)
گرچه جرس و موج سبز دو سایت واقعن موثر شده اند از آن زمان تا کنون و اگر می شد بر طیف مخاطبانشان افزود و فقط مصرف درون جنبشی نمی داشتند می تونستند در سرنوشت کشور اثرگذار شوند، ولی شرایط فعلی مانع از بسط دادن این دو سایت مختص به جنبش سبز می شود (وبلاگ های ریز و درشتی که از تحریم ها تا بمب گوگلی، شناسائی لباس شخصی ها، دیوارنویسی و شعارنویسی، اخبار سبز و ... را شامل می شوند هم دقیقن دچار همین معضل عدم گسترش مخاطبند)
افکار عمومی واقعن از هنگام اعتراضات روز تحلیف به این سو به خاطر قطع تماسش با بیشتر منابع خبری شفاهی داخلی و دهان به دهان گردیدن خبرها که دیگه رو به افول گذاشته از بسیاری از وقایع تاریخ ساز فعلی بی اطلاعه
محض نمونه می گم... واکنش های عظیم جهانی به جنبش سبز... بیانیه ها و کارهای هنری شناخته شده ترین هنرمندان و خوانندگان برای این جنبش مردمی، حمایت قاطع بزرگترین روشنفکران و چهره های فرهنگی غرب، رواج جنبش های مشابه رنگین و مدنی در خاورمیانه، تجاوز به زندانیان، آمار واقعی کشته شده های جنبش و سبعیت های صورت گرفته ... و و و
مردم از این ها بی خبرند... به تجربه و هرروز می شه این رو دریافت .... تازه من از خبرساز ترین و خبرگستر ترین شهر ایران - تهران - می نویسم!
در ضمن، راهبرد این چندوقته ی موسوی برای عدم صدور بیانیه هایی که در اون ها مردم به راه پیمائی دعوت شده باشند به خودی خود اعتراضات خیابانی رو به جمعیتی زیر 100 نفر کاهش داده - مثال بارزش هم افطار مقابل اوین و تجمع دو سه روز اخیر در آپاداناست.
این همه رو گفتم (به عنوان کسی که از روز اول بعد از انتخابات کنار بقیه ی مردم هزینه کرده و در اضطراب و بی قراری و عدم امنیت زیسته - و ناگفته های فراوانی هم از 60 روز حضور مستمر در جنبش داره) بیش از این عدم برخورداری از رسانه ای فراگیر برای جنبش را جایز نمی دونم، نوعی سرخوردگی از ضعف در اطلاع رسانی و امکان اثرگذازی جنبشی ها در بدنه ی عام جامعه مشهوده (نمونه اش هم همین بحث استادیوم سبز که عموم کامنت های سایت بالاترین نشان می داد همه سرخورده اند از خنثی بودن تماشاچیان در مسابقه ی روز جمعه) که اگر آسیب شناسی و درمان نشه جنبش به ساحت مجازی واپس نشینی خواهد کرد و در زمینه ی عینی و عملی در جامعه تاثیر چندانی نخواهد داشت.
وقت نیست که بخواهیم در نسخه های محدود و با بلوتوث برنامه های ضبط شده توزیع کنیم... به راندمان لازم مردمی نمی رسه. نمی تونه مستمرن دنبال گرفته بشه و معدودی هم حاضرند فعالانه چنین برنامه های ضبط شده ای رو توزیع کنند. به همین روی، باید شبکه ای ماهوواره ای باشه... با بیشترین همکاران سبز ممکن... هزینه ها هم سرسام آوره ... مخصوصن که تبلیغاتی هم نیست. اما این دو راهه ی سرنوشت و آینده است... باید فکری کرد. ساختار اطلاع رسانی جنبش چشم اسفندیارشه و این از فر بدیهی بودن نیازی به تذکر نداره... از ده ها مرکز پراکنده ده ها روش اعتراض مدنی و قرار تجمع صادر می شه که این به خودی خود مردم رو سر در گم کرده. برای همین هم تحریم ها در بدنه ی عام جامعه چندان پیشرفتی نداشته. این رسانه امروز مثل خود تقدیر برای جنبش سبز ضروریه...
به ما داخل کشور مانده ها فکر کنید، به تن های "هنوز" پر از جراحتمون... به عزیزان شهید شده مون، به بازجویی پس دادن ها و تحقیرهامون، به ترس و عدم امنیتی که 60 روز است لحظه لحظه زیسته ایم...
برای ما و برای تاریخ قامت راست کنید
هرچه سریع تر
Posted by: یکی از سبزها at August 23, 2009 02:28 PM
ما رو در جریان بذار که این تصمیم آخر و عا قبتش چی شد؟ مطلب ÷ست کن که بتونیم نظر ها رو جمع کنیم. الان هنوز در مرحله ی "طوفان مغزی" یا سر یک سری مسایل به تصمیمی رسیدی؟ فعلا که همه شدیم"منتظران سبز TV"
Posted by: سارا at August 20, 2009 10:17 AM
با عرض سلام و خسته نباشید
پیشاپیش از مقاله های خوب شما سپاسگزارم.
اینجانب به عنوان یک شهروند متاثر از جریان انتخابات این حرکت شما را ارج نهاده و منتظر پیامهای بعدی شما در این زمینه میباشم.
Posted by: مهرداد at August 18, 2009 02:39 PM
agha chand million nafar az shoma mikhan ke TV ro raah bendaazin baa komak e ham, shoma chera vaght koshi mikonin??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Posted by: ali at August 16, 2009 01:51 PM
Aghaye nabavi
idea besyar aalist. valee agar teif e amalkard ra az aghayan karoobi, mousavi va khatami fara tar mibordeed va be donbal e barghararee democracy dar Iran boodeeed, teife bishtaree az iraninan be shoma mepeivast
Posted by: Azad at July 12, 2009 07:51 AM
آرزوی ما همينه.
Posted by: sed.ed at July 12, 2009 07:43 AM
روی ایرانیهای مقیم استرالیا حساب کنید. به نظر من یک قسمتی باید مربوط به یادگیری دموکراسی باشه. خیلی از مردم هنوز مفاهیم علنی و عملی دموکراسی رو نمی دونن. بچه های خارج از کشور هم زیاد روی این موضوع کار نکردند. مثلا ما ایرانیهای خارج از کشور بیشتر اوقات خبرهای مربوط به خارج از کشورمون یا درباره موفقیتهای ایرانیهاست یا فجایع (بیشتر سکسی قتلی) خارج از کشور در حالیکه برخورد دموکراتیک مردم و دولت ها رو با این قضایا به ایرانیها منتقل نمی کنیم. که این تصور رو بوجود میاره که اینجا هم عین ایرانه. اموزش دموکراسی اموزش هماهنگی ، اموزش وحدت ملی
دوست عزیز
تلویزیون ما آموزشی نیست
فقط خبری است
و برای ایرانیان داخل و شامل خبرهای داخل ایران
از بچه های استرالیا هم ممنون
ابراهیم نبوی
Posted by: مژده at July 12, 2009 07:41 AM
agha tu amrika hame komak mikonan. 500,000 nafar maahi 10 dollar bedan, mishe 5 million dollar, vase ye shabake TV kheili ham khoobe. hatta kesaie hastan ke goftan ta 1000 dollar ham mahane komak mikonan. aslan negaran e poolesh nabashid. alan nirooye ensaani mohemme, va inke adam ha ro jam konim, az nokhbegaane iran va oonaie ke mardom ghabooleshoon daran baraye raah endakhtane in TV. kheili quick bayesti in karo kard ebrahim jan.
vase donate ham ye link bezarid tu hame ja be esme mowj e sabz TV, ke hame az tamame donya motmaenam komak mikonan.
ye ya ali begid
Posted by: irani at July 12, 2009 07:39 AM
This is a great idea. May God help you with this good cause.
Posted by: A fan at July 12, 2009 07:34 AM
با سلام
آقای نبوی لطفا این حرکت را شروع کنید، ما میتوانیم با مبالغ اهدایی خود ایرانی ها این را دنبال کنیم.
منتظریم
Posted by: amir at July 12, 2009 07:31 AM
Khili mamnoon az inkhabar,vali baiad sharyeti dorst konid ke vaseh mardomi ke dakhl iran khabar mifrestant Amianiat dashteh basheh shand . Man nemidonam chetor vali hatman motakhesa ha midonand.Dar javab Hamed mikhastam begam biad eshtebah sal 1357 ra nakonim. Iran baray hame ast.Ma baiad yad begirim seday mokhalef ro ham beshnavim. Alan chera Kordestan va sistan balochestan Mikhanhand az ma joda shavand chon in ha Soni hastand va hoghoogheshoon toy Iran rayat nemisheh. Be omid Irani bary Hameh Iranian.
Maslan man toy Iran bozorg shodam mitonam begam 70%iranha tamam show hay khanadeh hay Irani dar kharejo ro
negah mikonand.Ma melti shodim Ba neghab. Mardom mamooli ro jarimeh mikonim baray dashtan Mahvareh va bishtar masoolin toy Khonehashoon Mahvareh darand.
Chon on ha fekr mikonand aghl va shoor estefadeh az mahvareh ro darand vali ma mardom mamooli on ro nadarim.Va dar akhr az shoma aghay Nabavi yek khahesh daram: yeki az hadfhatoon toy in jonbesh in basheh ke ghoveh ghazaee khobi vaseh keshvar dorst konim.Ke tamam in moshkelat az nadashtan ghozat va goveh ghazaee dar keshvarst.
Ba sepas
دوست عزیز
الهی قربونت برم. ما که نمی خواهیم حکومت عوض کنیم. ما فقط می خواهیم احتمالا اگر بشه گوش شیطان کر یک تلویزیون کوچک درست کنیم. فقط همین
Posted by: Taraneh at July 12, 2009 07:29 AM
جناب آقاي نبوي.از طريق سايت شما مي خواهم پبشنهاد كنم كه روزشهادت ندا را در ايران روز زن اعلام كنيد.
Posted by: حامد توپچي at July 12, 2009 07:27 AM
درود
به فکر تشکیل وب سایت خبری باشید که قادر به پخش برنامه های تلوزیونی با سرعت کانکشن پایین نیز باشد
مثل شبکه خبری صدای آمریکا که شما میتوانید حتی با سرعت کم اینترنت برنامه ها را زنده دنبال کنید
موفق باشید آقای نبوی عزیز
Posted by: aryo at July 12, 2009 07:23 AM
اگه کسی بدونه چطوری میتونیم یه سایتی درست کنیم از مردم آنلاین با کردیت کمک مالی بگیریم خیلی خوب میشه، من کاملا حاظرم ماهیانه یه مقداری عضویت بدم برای این برنامه، و آدمهای دیگری هم میشناسم که میخواهن از نظر مالی کمک کنن.
Posted by: Dorna at July 12, 2009 07:21 AM
با درود
بی شک یک رسانه دیداری ایرانی و مردمی علاوه بر ارائه تصویری صحیح از رخدادهای جاری در ارتقا بینش و اگاهی جامعه موثر بوده , ميتواند نقش سازنده و موثری در روند رويدادهاي جاري ايفا كند. براي رسيدن به اين مقصود پيشنهاد ميكنم:
1-هرچه سريعتر نسبت به ثبت نام سايت مورد نظر در دامنه هاي متفاوت ( .com, .org, .tv ....)
اقدام نمائيد تا سايت از دسيسه شبيه سازي كه امروز يكي از شگردهاي رژيم ميباشد در امان بماند.
(tabnak.ir ---> tabnak.com)
2-يك گروه كاري , با تخصصهاي متفات تشكيل بديد تا علاوه بر تسريع در نيل به اهداف اعلام شده از بروز اشكالات فني در آينده جلوگیری شود. البته بايد مراقب افراد نفوذي بود
2- اينجانب نيمچه تخصصي در برنامه نويسي و طراحي وب دارم. با كمال ميل آماده همكاري هستم. ضمن اينكه در صورت صلاح ديد شما براي جلوگير ي از نفوذ نامردمان(جسارتا) حاضرم ماهيانه اي تقديم كنم تا کار توسط معتمدين خود شما پيگيري شود.
با رسانه سبز ميهني اين شب پرستان را از پستوهاي دروغ و ريا بيرون بكشيم
Posted by: Mehr Baan at July 12, 2009 07:16 AM
آقاي نبوي بسم الله
خبر خوبي داديد. مدتي هست كه حرف و سخن راه انداختن تلوزيون هست اما كسي قدم جلو نمي گذاشت و (تا آنجا كه من در خبرها ديدم) همه فقط مي گفتند چنين چيزي لازم است.
من اين پست شما را از طريق پست انتقادي "عاقلانه" پيدا كردم و اول پست ايشان را خوندم.
چنان كه مي بينيد دست اندازها از همين اول راه شروع شدهاند.
در مقابل اين اولين مخالفت شما چند راه داريد:
1. انتقاد را نديده بگيريد (پاك كردن صورت مسئله)
2. با ديد سفيد و سياه به قضيه نگاه كنيد و پاسخي بدهيد كه نشان دهد خود را كاملا محق و طرفتان را لاحق مي دانيد.
3. سعي كنيد حرف طرف را بفهميد و موضع خود را براساس ميزان واقعيتي كه در حرفش مي بينيد اصلاح كنيد.
اين سومي را نمي دانم چرا اينقدر سخت مي بينيم. اعتقاد به اينكه "من" هيچوقت هيچ اشتباهي نمي كنم، آنقدر سخيف است كه تنها از امثال ا.ن انتظار ميرود.
ترس از اينكه قبول و اعتراف به اشتباه "من" را كوچك مي كند هم به همان اندازه احمقانه است.
در يكي از كامنت ها حامد گفته است چارچوب كار بايد مشخص شود. كاملا با اين نظر موافقم. به نظر من تكليف چند مسئله بايد روشن شود و تلوزيون چيزي نظير يك مرامنامه داشته باشد (با ضمانت اجرائي كافي).
بعنوان مثال:
- اين تلوزيون ادعاي نمايندگي افكار عمومي را دارد (چون با درخواست كمك از مردم دارد پا مي گيرد). چطور ميتوان تضمين كرد يك شخص يا گروهي از اشخاص كنترل آن را بدست نگيرند؟
- آيا براي شنيده شدن نظر مخالف تنها مي توان به رعايت انصاف از جانب گردانندگان اميد بست؟
- چرا دامنه را به اسم خودتان ثبت كردهايد؟ بهتر نبود اول در مورد ساختار مالكيت تلوزيون با افراد ديگري كه مي خواهند مشاركت كنند به اجماع مي رسيديد و بعد طبق آن عمل مي كرديد؟
- چطور مي توان تضمين كرد شخص يا گروهي در تلوزيون "حق آب و گل"، "حق ويژه" يا "حق نظارت استصوابي" پيدا نكنند؟
من در مورد ساختارهاي حقوقي اطلاعات كافي ندارم، اما شايد بتوان از ساختار تراست يا شركت سهامي عام يا NGO براي مالكيت و شكل حقوقي تلوزيون استفاده كرد.
سلام دوست عزیز
علت ثبت دومین این بود که می خواستم موضوع شروع شود
باید یک شرکت ایجاد شود که من به هیچ وجه نمی خواهم از نظر مالی در آن جز یکی از شرکا سهمی داشته باشم و اصولا اهل این داستان ها نیستم
در مورد اصول فکری همه چیز را توضیح داده ام
مالکیت قطعا با شرکت خواهد بود، خوشبختانه ما در اروپا با قوانین سختی مواجهیم که باید همه چیز روشن باشد
از راهنمایی تان ممنون
ابراهیم نبوی
Posted by: ميم مستعار at July 12, 2009 07:16 AM
I am in.
Posted by: Ali at July 12, 2009 07:07 AM
سلام جناب آقای نبوی
پیشنهاد جالب و فوق العاده ای است .من به عنوان یک شهروند ایرانی حاضرم هر کمکی از دستم برمیآد
انجام بدم.
امید
Posted by: Omid at July 12, 2009 07:07 AM
آقای نبوی
با سلام و تبریک برای پیشقدم شدن شما.
همانطور که شاید بدانید مدتی است که من هم روی گسترش این ایده کار کرده ام و سعی بر این بوده است که بطور اصولی و با پشتیبانی رهبری جنبش بنیاد نهاده شود.
به گمان من قدم های زیر ضروری است.
- ثبت یک شرکت غیر انتفاعی توسط یک هیئت موسس. افراد زیر مثلا می توانند عضو این تیم باشند: عطاالله مهاجرانی، محسن کدیور، مخملباف، آرش نراقی، خود جنابعالی، داریوش اقبالی، عبدالعلی بازرگان، حسین باقرزاده و دیگران.
-تشکیل یک کارگاه (سمینار بین اللملی از کارشناسان رسانه ای، اساتید دانشگاه ها، هنرمندان و اندیشمندان برای تبادل نظر و انتخاب یک هیئت اجرایی
- تصویب اساسنامه شرکت
-فروش سهام در داخل و خارج. تلاش بر این باشد که فعلا سهام به تعداد کم به هر نفر باشد تا همه بتوانند از عهده پرداخت آن بر بیایند و تعداد زیاد خود رفراندمی هم هست. مثلا اگر 20 ملیون نفر در داخل کشور نفری 2 دلار سهم بخرند و 500 هزار نفر هموطنان خراج کشور نفری 20 دلار سهم بخرند؛ 50 میلیون دلار برای شروع جمع خواهد شد.
در ضمن نگارنده هم حاضر به همه گونه کمک داوطلبانه خواهم بود. بیایید واقعا خرد و استعداد ایرانی را در این پروژه به نمایش بگذاریم تا الگویی برای سایر کارها و پیروزی جنبش باشد.
Posted by: آرش at July 12, 2009 07:01 AM
سلام داور
من هم یک ایرانی هستم که در یک شهر شمالی کانادا زندگی می کنم و خیلی دوست دارم برای این جنبش سبز کاری بکنم. ما تنها نمیگذاریمتون.
Posted by: امیر at July 12, 2009 06:58 AM
برادر ابراهیم سلام
از اینکه خیلی خودمونی خطابت کردم ناراحت نشی بعد از اینکه تا خودت با همه خودمونی شدی خوب همه هم با تو خودمونی میشوند دیگه !!!
علی ایحال ایده تلویزیون سبز ایده ای عالی و کارگشا ست این تلویزیون باید از متن مردم بوجود بیاید یعنی واقعا متعلق به مردم باشد و آنچه را که مردم از رسانه میلی حاکمان طلب میکنند خود بهترش را میتوانند راه اندازی کنند. اما هیچ حرکتی که به وسعت کل احاد مردم باشد بی آفت هم نخواهد بود و نفوذ به درون این حرکت و تخریب ان از درون همیشه مد نظر بدخواهان خصوصا قدرت حاکمه خواهد بود. پس مکانیسمی در نظر گرفته شود که نفوذی ها را زود شناسایی و به مردم معرفی شان کنیم. ثانیا همین حرکت یعنی شناسایی نفوذی در درازمدت بعنوان یک خصیصه دیکتاتوری ظهور و دوام بیابد پس برای اجتناب از این امر هم اندیشه ای باید بکار بست. اما در جهت حمایت طرح تلویزیون سبز پیشنهاد دارم هر شهروند یک خبرنگار و یک مدیر برنامه و تولید کننده برنامه های متنوع این شبکه باشد. شروع اینترنی آن به شرط آنکه قابل دانلود کردن و write ان برروی CD میسر باشد تا شبکه توزیع تولیدات این تلویزیون توسط همه فراهم باشد و تا اقصی نقاط کشور را تحت پوشش خود قرار دهد. شروع خوبی است اما این شبکه باید گسترش بیابد و از همه امکانات استفاده کند تا واقعا بعنوان یک تلویزیون که از طریق آنتن ها قابل دریافت باشد ایجاد شود و حتی پس از سرنگونی کودتا و استبدادچیان و حتی پس از استقرار دولتی که به پشتوانه مردم بر سر قدرت می آید این شبکه همچنان به کار خود ادامه دهد تا اجازه ندهد دولت برآمده از آراء مردم روزی خود به سرنوشت حاکمان امروز دچار شوند. من از همین الان بعنوان یک شهروند که در این شبکه مایل است همه گونه همکاری نماتید اعلام آمادگی مینمایم.
خدا یارو پشت و پناه شما
Posted by: Moosavi at July 12, 2009 06:53 AM
ما چجوری کمک کنیم؟
Posted by: orm at July 12, 2009 06:53 AM
اقای نبوی باعرض سلام وخسته نباشید
سرعت اینترنت در ایران خیلی کم است وخیلی از مردم در شهرهای کوچک امکان استفاده از انرا بدلیل مشغله زیاد ویا نداتن سواد کامل کامپیووتری ندارند.بهر است در اولین قدم یک کانال ماهواره ای راه بیاندازید حتی اگر روزانه سعات محدودی برنامه داشته باشد وحتی می توانید به صورت نوشتاری ومتنی خبرها بر روی صفحه تلویزیون نمایش داد که تاثیرش هم زیاد است
برای شروع هم می توانید بر روی یکی از کانالهای هاتبرد چند ساعت از وقت انها را خریداری کرد
در پایان بهتر است با زبان طنز یا جدی تلنگری به ثروتمندان ایران در داخل وخارج از کشور بزنید که چراانها هم مشکل مالی اینکار را حل کنند درضمن توی این کار میتونی روی مردم ایران حساب ویژه باز کنی چون اینبار واقعا یک مسئله اجتماعی است.موفق باشید
Posted by: parsa at July 12, 2009 06:42 AM
Hi,
Sounds like a great idea. Try to get help of smart technical people. Don't forget people like "PARAZIT". They have produced hight quality video clips, you can find the clips on youtube
http://www.youtube.com/watch?v=gfpVX4RVeW8
Posted by: Ali Ghanbari at July 12, 2009 06:37 AM
نبوی عزيز شما فقط بگوییدما چه کاری میتونیم انجام بدهیم يادتون نره ما همه با هم هستيم
Posted by: azadeh at July 12, 2009 06:25 AM
ba salam khedmate aghaye nabavi
besiyar kare khoobist va motmaen hastam binande va shenavande besiyar khahad dasht har komaki az daste ma bar biyad ba jan o del amadeim pirooz bashid
Posted by: shahriar at July 12, 2009 06:25 AM
سلام آقای نبوی. من همینجا از طرف خودم و تمام دانشجوهای ایرانی ساکن آلمان اعلام میکنم که ما همه جوره پشت شما هستیم و هرکمکی ازدستمون بربیاد دریغ نخواهیم کرد...به امید پیروزی.
Posted by: navid at July 12, 2009 06:23 AM
آقاشدیداٌ موافق این ایده هستم.مسئولیتش رو فقط خودت بر عهده بگیر تا از ورود نفوذی ها جلو گیری بشه.
امر بفرما ما چی کار کنیم.
پول؟وقت؟ایده؟همه جوری پایه ام
Posted by: nader at July 12, 2009 06:19 AM
من با این ایده که تلوزیون حامی موسوی و...باشه خیلی موافق نیستم.این اقایان توان رهبری یک جنبش دمکراتیک را ندارند.اصلا این موسوی کجاست؟ بازم صد رحمت به کروبی.تلوزیون شما زمانی موفق خواهد شدکه هدفش رهائی مردم ایران باشه.موسوی همیشه گفته که به قانون اساسی ئایبند هست. قانون اساسی اصلا دمکراتیک نیست. شاهدش هم ولایت فقیه ست.صد کلام به یک کلام جمهوری اسلامی به جز نکبت . اندوه و ویرانی ملک ومردم هیچ ثمری نداشت.
Posted by: مریم at July 12, 2009 06:18 AM
Very good idea
Posted by: Delaavar at July 12, 2009 06:17 AM
داور،
بفرمایید چگونه میتوانیم جهت ایجاد این TV سهم داشته باشیم. اگر هر ایرانی خارج از کشور یک مقداری از خود گذشتگی مالی به خرج دهد، قضیه حل خواهد شد.
Posted by: payam at July 12, 2009 06:12 AM
Thank you for all your great work.
We are forever in your debt.
What and how we can help?
Eradatamnand, Ali
Posted by: Ali Salehifar at July 12, 2009 06:08 AM
Hello Mr.Nabavi
Please inform account number.
Best Regards
Posted by: Mehrdad at July 12, 2009 06:05 AM
domain greentv.com is not active yet. Let us know what we can do. پایدار باشید
Posted by: payam at July 12, 2009 05:51 AM
جناب نبوی خدا قوت. فکر می کنم در ابتدا خیلی سریع منشوری خلاصه که در بردارنده اصول اساسی چون آزادی بیان، حقوق بشر، حفظ بیطرفی نسبت به مواضع جناح های سیاسی داخل و خارج کشور و بازتاب دهنده نظرات متکثر و متنوع ایرانیان باشد تهیه نموده و منتشر نمایید.
حمید
Posted by: حمید at July 12, 2009 05:46 AM
lotfan shoroo koneen. shomare sesab bedaheed ta ma mahaneh pool vareez koneem. man $50/month ra taahod meekononam.
Posted by: rassoul ghazi at July 12, 2009 05:42 AM
that's what we've been needing for quite some time, the idea of a co-operative TV station is fantastic. I might add though that a radio seems much more needed to me right now than an internet TV. if someone already has access to the internet, he or she is already exposed to all kinds of information and can make up his own mind. but the necessity of a radio for people inside Iran seems to me absolutely undeniable
Posted by: matin at July 12, 2009 05:41 AM
با سلام
موضوع تلویزیون ایران سبز بحثی بود که برای به ثمر نشستن نیاز به یک شخص با همت داشت و خوشبختانه آن شخص شما بودید و پیشقدم شدید. مطمئن باشید همه مردم ایران به هر نحو ممکن به این حرکت کمک خواهند کرد. به نظر من در گام اول شما نیاز به یک تیم فنی درجه یک و حرفه ای دارید که اساس و بنای کار را به درستی پایه گذاری کنند. از لحاظ مطلب و محتوی خوشبختانه کم و کسری وجود ندارد. ایرانیان داخل و خارج کشور از طریق اینترنت مطالب وزین و پرمحتوی را تهیه خواهند کرد. بنا براین همانطور که عرض کردم تیم فنی قوی اولین قدم خواهد بود.
از لحاظ مالی فکر می کنم ایرانیان خارج کشور به سرعت حمایت خواهند کرد. فقط نیاز به اطلاع رسانی گسترده می باشد. لذا از همه دوستانی که این مطلب را می خوانند عاجزانه تقاضامند که لینک آن را در فیس بوک و توییتر حتماً شِر کنند تا به سرعت جامعه ایرانیان مطلع شوند. در قدمهای بعدی می توان از طریق شماره حساب بانکی در داخل کشور هم کمکهای مالی را جذب کرد. البته اگر رژیم چوب لای چرخ نکند. در آخر هم از طریق پخش آگهی ادامه حیات تلویزیون میسر خواهد بود.
جناب نبوی عزیز. راه دشواری را آغاز کرده اید ولی بدانید که حامیان شما در این راه بیشمارند و لذا هرگز مأیوس نشوید. به نظر من هر چه زودتر فراخوان جذب کمکهای مالی و نیز نیروی فنی را به طور رسمی و طی بیانیه ای (خارج از این سایت به صورت فایل پی دی اف) به چند زبان مختلف اعم از فارسی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی و ... تهیه و منتشر نمایید.
بدون شک و به طور حتم جنبش حق و حقیقت سبزمان پیروز است.
Posted by: Reza at July 12, 2009 05:41 AM
ایده فوق العاده ایست. شما که خواننده های زیادی دارید خیلی می توانید در اجرای این ایده ها موثر باشید. فکر می کنم کاربران بالاترین کمک زیادی بتونن بکنن. فقط اگه عده زیادی داوطلب برای تولید برنامه های مختلف جمع شه ضمن اینکه قوانین سرسختی جهت حفظ امنیت (اطلاعات) برنامه سازان اجرا شه که فردا همه سر از سایت گرداب در نیارن. فکر می کنم جوونای داخل و خارج ایران شدیدا استقبال می کنند و اولین تلویزیون اوپن سورس. جدی میگم اوپن سورس اینترنتی را راه بیاندازیم.
وقتی میشه از این طریق سیستم عامل نوشت چرا نشه تلویزیون راه انداخت. استفاده از تجربه های سیستمهای اوپن سرس و فن آوریهای مربوط به آنها هم میتونه خیلی کمک کنه.
Posted by: نعیم at July 12, 2009 05:40 AM
Aghaye Nabavi! in fekre kheili khoobie, va man vaghean az shoma mamnoonam ke pish ghadam shodid. man ham be onvane 1 daneshjooye iranie moghime Amrica, har komaki az dastam bar biad anjam midam va be doostanam ham ettela resani mikonam.
movafagh bashid
Posted by: Ashkan at July 12, 2009 05:40 AM
very good idea
Posted by: kasra at July 12, 2009 05:34 AM
Salam Jenabeh Aghayeh Nabavi
Lotfan agar shomareh hesabi darid elam konid ta ma komakhayeh naghdi barayeh hazineh hayeh in shabakeh ra baraye shoma beferstim. Chand ta az dostaneh man dar Iran ham ba man tamas gereftan ca goftan keh ba ashnahayeh khod dar in kar sherkat mikonand. man mitavanam keh bakhshi az komakhayeh anha ra ham beh shoma beferestam.
Posted by: Omid at July 12, 2009 05:28 AM
فکر بسیار خوبی است که زودتر از اینها باید عملی میشد. سرمایه اصلی آن اعتبار گردانندگان هست و حمایت ایرانیان خارج که کمک مالی کنند. برای حفظ هر دو در بلند مدت لازم هست که بسیار بسیار حرفه یی اداره شود و خبر رسانی درست انجام دهد. من و خیلی از مردم در خارج امروز اگر شما اعلام کنید در حد توانممون کمک خواهیم کرد (با کردیت کارت، تجربه بالاترین در خرید سرور اینرو ثابت کرد که در ظرف مدت کوتاهی میشه پول بسیاری جمع کرد). ولی بعد ۳ ماه ادامه کمک و توجه مردم به نحوه عملکرد تلویزیون دارد. این میتواند به یک نهاد بسیار مهم و جدی تبدیل شود یا به یک موضوع نیمه جدی یا شوخی مثل تلویزیونهای لوس آنجلسی. که امیدوارم و نباید اینجوری نشه. من فقط دو پیشنهاد دارم یکی اینکه داشتن یک برنامه هست که فقط مختص این باشه که دروغهای اخبار تلویزیون جمهوری اسلامی رو از اخبار خارجی گرفته تأ اخبار علمی افشا بکنه با مدرک و دلیل و بطور روزانه مثلا با عنوان : "دروغهای امروز"! رسوا کردن نظام بسیار مهمه برای کسانی که هنوز به نظام یک ذره اعتقادی دارند. دوم سایر برنامههای تفریحی علمی ، ... هم لازم که اصولا مردم رو از تلویزیون داخل دور بکنه. من فکر کنم اگر خوب اداره بشه بسیاری از کسانی که با صدا و سیما در داخل همکاری میکنند بعد از مدتی ترجیح بدهند که با این تلویزیون همکاری بکنند. لطفا سریع تر اینکار رو شروع بکیند. بلند پروازی اشکالی نداره. زودتر از اینکه فکر میکنید مخاطب پیدا میکنید.
Posted by: bijan at July 12, 2009 05:23 AM
از واکنشتون به این پیشنهاد مردمی خوشحالیم و من هم امادگی خودم رو برای هر نوع کمکی اعلام میکنم .
جهانگرد
Posted by: جهانگرد at July 12, 2009 05:18 AM
داور جان همانطور که میدانی مساله مالی یکی از مشکلات جدی است اگر ترتیبی بدید که یک حساب بانکی به نام نامی خودت باز شود و دوستان سبز هر ماه در صدّی از درامد خود را به طور پیگیر به این حساب واریز کنند و این را نه کمک بلکه وظیفه خود بدانند مشکل اول حل است این کار را بدون فوت وقت انجام بده با اعتباری که شما دارید بسیاری همراه خواهند بود ، لطفا روی من حساب باز کنید من با کمال میل انجام وظیفه خواهم کرد و اگر کمکی خواستید در باره کارهایی که از من که جز طبقه زحمتکش هستم بر میاید قول میدم دریغ نکنم فقط بگو چه میتونم بکنم فدایهای شما
بهروز فتحعلی
Posted by: بهروز فتحعلی at July 12, 2009 04:55 AM
من امروز با مادرم تو ایران حرف می زدم. اشاره کردم به استعفای آیت الله استادی که گفت نه بابا شایعه هستش. گفت امروز استادی رو آورده بودن شبکه دو و گفت به دلیل بیماری قلبی کنار رفتم. تازه فهمیدم که تبلیغات تلویزیونی چه قدر تاثیر گذاره، بجنبین لطفا وقت تنگه.
Posted by: میثم at July 12, 2009 04:49 AM
The Best Idea, Ma Hasteem Ta Piroozi.Sabz Basheed.
Posted by: kourosh at July 12, 2009 04:48 AM
با سلام ،
راه اندازی سایت ، تلویزیونی اینترنتی و رادیو ایده های خوبی هستند. اما اگر میخواهیم تاثیرگذار باشد ، باید سریعاً به فکر تلویزیون ماهواره ای باشیم تا حتی مردم در دورافتاده ترین شهرها هم بتوانند ببینند. سرعت اینترنت ایران پایین است و هر کسی نمی تواند تلویزیون اینترنتی ببیند. اما خوب وجود اینها هم در کنار تلویزیون ماهواره ای ، خوب است.
Posted by: حامد at July 12, 2009 04:39 AM
سلام میخواهیم ما هم سهام بخریم راهکار بگو
Posted by: sid reza moosavi at July 12, 2009 04:35 AM
Beyar aali. Ma poshtibani mikonim, cheh mali che maanavi.
Posted by: siamak at July 12, 2009 04:32 AM
آقای نبوی
لطفا مشخص کنید آدمهای عادی مثل ما چطور می توانند به این هدف کمک کنند.
سلام
برای هر کسی از آدمی که فقط می تونه یک مطلب یا تصویر رو برای صد نفر ای میل کنه تا کسی که می تونه مدیریت مالی بکنه ما نیاز به آدم داریم. بقول کیوسک، یه آدم معمولی
ابراهیم نبوی
Posted by: علی at July 12, 2009 04:26 AM
با سلام و تشکر دقیقا بفرمایین که به چه تخصص یا منابعی نیاز هست تا کار را آغاز کنیم.
Posted by: علی at July 12, 2009 04:21 AM
سلام آقای نبوی.اگر بتوانید به یاری خدا چنین کاری را انجام بدید،پوزهٔ مستبدین رو به خاک میمالیم.با حضور افرادی چون مخملباف،سازگارا،نوریزاده و خود شما، میتوان یک شبکهٔ بسیار عالی راهاندازی کرد.لطفا بنویسید که ما ایرانیها چکار باید بکنیم.دست خداوند به همراهتان.
Posted by: Nasrin at July 12, 2009 04:15 AM
Dorood bar shoma aghaye Nabavi
Delam mikhad be shojaatetoon dorood befrestam va begam shoma ro tanha nemigzarim chonke hamoontori ke Iraniane shojae dakhel ve khareje Iran faryad mizanand: " Natarsid n Natarsid, Ma hame ba ham hastim"
Posted by: Ernesto at July 12, 2009 04:15 AM
آقای نبوی
این ایده ای است که من بیش از 10 سال است داشته ام.
برایتان آرزوی موفقیت دارم و پیشنهاد من این است که نام سیمای امید را برای آن انتخاب کنید.
پیروز باشید
Posted by: مهاجر at July 12, 2009 04:11 AM
سلام آقای نبوی
چه فکر و پیشنهاد خوبی. واقعا که در این شرایط نابرابر، داشتن یک رسانه معتبر خبری که به همت آدمهای با تجربه و همچنین خود مردم گردانده بشه، احتیاج هست.
به نظر من که پتانسیل خیلی بزرگی پشت این ایده نهفته هست. فقط کافیه که آدمهای با تجربه به کمک انرژی جوانها، بتونند که هدف گذاری های معقول بکنند. هیچ عجله ای هم نیست که یک شبه ره صد ساله برویم.
کار سختی است، اما وقتی راه بیوفته، استعداد و کمک های همه خودش را نشون میده.
اگر اکانت پی پال داده بشه، من و بسیاری از دوستان حاضریم که کمک های خودمون را به این وبسیات بکنیم. همونطوری که سرور بالاترین به مدت چندین ساعت، توانست که هزینه سرور خودش را از همه بچه های ایرانی بگیره.
مهم شروع کار هست که خوشحالم انسانی مثل شما پیش قدم شد.
یا علی را بگیم و شروع کنیم.
میتونیم که تیم هایی تشکیل بدیم که در مورد کمکها و کارهایی که ایرانی ها عزیز داخل، اروپا، آمریکا و همه جای دنیا انجام بدهند، برنامه ریزی بکنند.
منتظر خبرهای بهتری هستیم.
Posted by: Mehdi at July 12, 2009 04:05 AM
سلام پیشنهاد بسیار خوبی است، من و دوستانم هم آماده همکاری هستیم، برای شروع به چه چیزهایی نیاز هست؟ ما امکانات فنی خوبی داریم.
Posted by: Jinus at July 12, 2009 04:04 AM
I am living in Canada and I know you are going to get a lot of support from all Iranians around the world.
Please let us know what we should do to support.
Posted by: Siamak at July 12, 2009 04:02 AM
پس اين همه شبکه لُس آنجلسي چيه؟ لطفاً مشخص کنيد که اين شبکه جديد چه تفاوتي با شبکه هاي ضد رژيم در خارج مملکت خواهد داشت. چه تفاوتي با بي بي سي و صداي آمريکا خواهد داشت. چه تفاوتي با شبکه هاي مجاهدين و شاهي و غيره خواهد داشت. چطور مي توان شبکه اي راه انداخت که در پي براندازي نباشد ولي در عين حال در پي تغيير اساسي در ساختار حکومتي باشد.
ما فقط خبرهای ایران را برای ایران می دهیم
ما متعهد به جنبش سبز هستیم
و بقیه را هم نوشته ایم
ضمنا مرد حسابی این سووال پرسیدن داره؟
ابراهیم نبوی
Posted by: محمد at July 12, 2009 04:01 AM
Ali ast. Man hazeram mahi 100 ta 200 Dollar baratoon befrastam va agar vazaeh maliam behtar beshe bishtar ham midam.
Payandeh bashid
Posted by: Davood at July 12, 2009 04:00 AM
+++++++++++++،خیلی به این رسانه نیاز هست امیدوارم تنها نگذارند : سازگارا ، عبادی ، گنجی ، بهنود ، کدیور ، مهاجرانی ، اشکوری ، حقیقت جو... و سایر شناخته شدگان
Posted by: deaf_mute at July 12, 2009 03:56 AM
سلام.تا ما شبکه ای نداشته باشیم که مسولین مورد اعتمادی مثل افرادمزبوروبسیاری از چهره های موجه و پایگاه دارداخل کشوردرراسش باشن صدامون به هیچ جایی نخواهدرسید.این کارشما عالیه وحتمابزرگانی مثل موسوی کروبی و خاتمی هم ازاین طرح استقبال عملی خواهندکرد.این مساله بیش از جمیع مسایل خاطرتمامیت خواهان رومکدر می کنه و تاجایی که بتونن سعی می کنن نامشروع جلوه بدنش.ضمناعمده مخاطب این شبکه ایرانیان ملیت دوست متدین تشنه رسانه ای غیر(میلی)وملی خواهندبود.برای همینم شما بایداینودر نظرداشته باشیدکه هدف اصلی رو باید خبررسانی شفاف و مستقل قراربدیدوبه صورت مستقیم و علنی دنبال اصلاحات فرهنگی و عقیدتی نباشید که گردش ازاد اطلاعات خودش بزرگترین مصلح فرهنگ وسیاست و درکل همه زمینه ها هست.اقای نبوی لطفااین کارمبارک روبااجماع سایردوستان انجام بدید.اری به اتفاق جهان می توان گرفت...خداحافظ وجودنازنینت باشه اقای نبوی.
Posted by: peyman at July 12, 2009 03:51 AM
استاد داور عزیز
سلام
من فکر میکنم این حرکت یکی از منطقیترین حرکات در حال حاضر است. فقط چارچوب آن باید مشخص شود، چون همانطور که خودتان میدانید این محیط خوبی حتّی برای نفوذیهای رژیم و یا گروههایی میشه که سالها کنار بودن و حالا موقعیت برای اعلام وجود پیدا کردند. وجود آنها در کنار ما مسله نیست، مشکل این است آنها فردا مدعا نشوند و اتحاد و انسجام حرکتی را که شروع کردید را بهم نزنند
بگو ما چه کاری میتونیم بکنیم و از کجا شروع کنیم؟.
با آرزوی موفقیت در حرکت سبزتان
حامد
Posted by: hamed at July 12, 2009 03:15 AM
Salam Aghaie Nabavi,
I think this is a great idea. Green wave needs a green tv a point of solidarity for all green iranians around the globe.
You have my support
Hamed
Posted by: Hamed at July 12, 2009 03:15 AM
ایول آقای نبوی شما اولین نفری بودین که به این پیشنهاد بچه های داخل واکنش(مثبت) نشون دادین،ایشالله شما با کمک بقیه چهره های با سابقه و توانای خارج و بقیه ایرانیان خارج استارت رو بزنین نگران هزینه هاش هم نباشین هم ما مردم داخل هم بقیه ایرانیای خارج هستن که ساپورت مالی کنن،خیلی به این رسانه نیاز هست مخصوصا تو این وضعیتی که اغلب راههای اطلاعرسانی و شبکه های اجتماعی مخصوصا برای داخلی ها محدود هست...موفق و سبز باشین!
Posted by: علی at July 12, 2009 02:39 AM